Wednesday, June 15, 2016

GEMBLENGAN KEILMUAN ASMA SINGA RAJE






GEMBLENGAN ASMA SINGA RAJE PENDIRINURMARRIFATESDC

..
ASMA SINGA RAJE Merupakan Lanjutan Daripada Keilmuan Asma Sunge Raje. Insha'Allah Berkekuatan Raja Singa Ghaib, Juga Merupakan Rajanya Segala Ilmu Pengerun, Penunduk Seperti Ilmu Senggoro Macan Dan Singa Nabda Warisan Nabiyullah Khiddir AS. 
Menguasai Ratusan Kemampuan Diatas Kekuatan Semua Jenis Asmak Sunge Raje Dengan Kekuatan Berlipatkali Ganda. Keistimewaan Khusus Pada Kewibawaan Dan Karisma Pemimpin, Ditakuti Lawan Disegani Kawan Seolah-Olah Melihat Seekor Singa Yang Besar Lagi Ganas Tunduk Akur Patuh Bahkan Karomah Dari ASMA SINGA RAJE Ini Juga Mampu Menghindarkan Dari Ancaman Binatang Sebuas Mana Sekalipun (Mengambil Karomahnya Nabiyullah Daniel AS). 
Pemagaran Kawasan Rumah, Ladang, Kedai, Kilang Dari Dijahili Orang, Yang Berniat Jahat Maka Akan Terlihat Wujud Singa Yang Sangat Besar
Pengobatan Mutlak Segala Penyakit, Pemusnah Sihir, Santet Cukup Melalui Air Minuman, Menyerang Dan Melumpuhkan Serangan Musuh Nyata Dan Ghaib, Sangat Sesuai Untuk Yang Berprofesi Pesilat, Perawat, Polis, Tentera, Pegawai Pejabat, Bos, Ulama, Dll Yang Memerlukan Aura Kewibawaan Tinggi Di Mata Masyarakat. 

NOTA :

1.
Ijazahan ASMA SINGA RAJE Daripada Saya DIJAMIN 1000% Adalah Versi Lengkapnya Kepada Keilmuan ASMA SINGA RAJE Dan Berbeza Dengan Versi Perguruan Lain Mahupun Yang Beredar Di Internet. Keilmuan ASMA SINGA RAJE Yang Sebenar Dijamin Memiliki Tuah Dan Kekuatan Haq Yang Sangat Luarbiasa Dan Dapat Dirasakan Oleh Pengamalnya Walaupun Belum Diwirid Secara Penuh. Keilmuan ASMA SINGA RAJE Bebas Dari Istilah Syirik Mahupun Penggunaan Jin, Syaitan Dll

2.
ASMA SINGA RAJE Adalah Keilmuan Bertahap Guru Jadinya Anda Dapat Mengijazahkan Keilmuan Ini Dengan Tahap Murid Kepada Sesiapa Sahaja Tanpa Batasan Dengan Mahar/Fidyah/Biaya Program Yang Anda Tentukan Sendiri Tanpa Terikat Dengan Pihak Perguruan. Anda Akan Diberi KUNCI GURU Sebagai Pegangan Anda Untuk Menjadi Guru. 

3.
Pengijazahan Keilmuan ASMA SINGA RAJE Adalah Secara Jarak Jauh. Harap Maklum !!!. 



FASILITI TINGKAT GURU :

1. Kitab Lengkap Keilmuan Asmak Singa Raje PendirinurmarrifatESDC - Lengkap Dengan Caraguna Dan Ratusan Aplikasi Penggunaan Ilmu.

2. Baiat Ijazah/Penurunan Ilmu Seumur Hidup Asmak Singa Raje PendirinurmarrifatESDC

3. Media Pengisian Keilmuan Asmak Singa Raje PendirinurmarrifatESDC

BIAYA PROGRAM : RM350.00
PERHATIAN : [ Proses Penyiapan Pakej Mengambil Masa Diantara 7-14 Hari Khusus Atas Nama Pemesan . Selepas Siap Proses Pengisian Langsung Diposkan Ke Alamat Pemesan Via Pos / Jarak Jauh Sahaja ].

Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
Grandmasteraura Romo Al Hakim  ( GMA : MA : MPH : CSIL )
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Tokoh Gelar Ahli Spiritualis 2014
- Phone :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com

No comments:

Post a Comment