Wednesday, April 1, 2015

PENGISIAN ILMU ASMAK SURYANI PENDIRINURMARRIFAT TINGKAT GURU (THE ULTIMATE AURA POWER OF ASMAK SURYANI )



PERHATIAN !!!
Pengisian Ilmu Asmak Suryani Warisan Kanjeng Diponegero Pendirinurmarrifat ESDC Adalah 100% Bersanad & Pihak Kami Tidak Ada Kena Mengena Dengan Mana-Mana Perguruan Metafizik Dan Tenaga Dalam Yang Turut Menganjurkan Program Yang Sama. Harap Maklum!.



Didalam Khazanah Ilmu Spiritual, Asmak Suryani Disebut Sebagai Salah Satu Ilmu Kesepuhan Tingkat Tinggi Warisan Para Waliyullah. Asmak Suryani Atau Lebih Dikenali Dengan Julukan Asmak Perang Ialah Ilmu Pamungkas Yang Menjadi Andalannya Tokoh Pejuang Diplomasi Negara Republik Indonesia, Dimas Kanjeng Pangeran Diponegero Dalam Menentang Kekuasaan Penjajahan Tentera Belanda.


Di Pendirinurmarrifat Esoterik & Spiritual Development Centre ESDC, Asmak Suryani Merupakan Ilmu Karomah Multifungsi Dalam Membangkitkan & Menggandakan Daya Karomah & Kesaktian. Justeru, Ilmu Ini Telah Terbukti Selama Berabad-Abad Oleh Para Waliyullah Dalam Mengontak Kesaktian, Kanuragan, Kekuatan, Keselamatan, Karomah, Tenaga Dalam, Aura Yang Diperlukan Cukup Dengan Merafal Kunci Amalan Asmak Suryani Ini. 

Pengamal Ilmu Asmak Suryani Ini Juga Dapat Memanfaatkan Kekuatannya Untuk Pagaran Diri Yang Ampuh, Menundukkan & Menaklukkan Bangsa Ghoib Jin Dibuat Kaku Bertekuk Lutut. Selain Itu, Asmak Suryani Juga Dapat Digunakan Untuk Memperoleh Daya Lembu Sekilan Untuk Tujuan Keselamatan & Pertahanan Diri Dari Tindak Tanduk Kriminal, Perubatan Penyakit Medik Mahupun Non-Medik, Membuka Dan Menguatkan Cakra, Aura, Titik Jalur & Pusat Tenaga Dalam, Memindahkan Hujan Seketika ( Terbukti !!! ), Menagih Hutang, Melamar Kerja, Pengasihan Umum Dan Khusus, Mengisi Kekuatan Pada Tubuh, Melumpuhkan Gerak Musuh Cukup Dengan Tiupan, Kekebalan Dan Ratusan Lagi Khasiatnya. Uniknya Keilmuan Asmak Suryani Ini Ialah Hanya Cukup Dirafal Sahaja Tanpa Perlu Olahan Nafas Dll & Ini Menjadikan Asmak Suryani Antara Ilmu Pilihan Bagi Ahli Dan Pakar Ilmu Spiritual Atas Kemudahan Beramalnya.


Namun begitu, Semua Khasiat Yang Ada Pada Keilmuan Asmak Suryani Hanya Akan Teraktif @ Siap Pakai Selepas Anda Menerima Baiat Ijazah Pengisian & Penyelarasan Keilmuan Asmak Suryani Secara SAH Sesuai Silsilah Dan Sanad Ilmu Dari Guru Pengijazah Keilmuan Asmak Suryani Ini. Alhamdulilah Syukur Kepada Allah Taala Kerana Saya, GrandMasterAura Romo Al Hakim Merupakan Salah Seorang Dari Pewaris Sah Yang Menguasai Dan Mampu Menurunkan Keilmuan Asmak Suryani Ini Sesuai Petua Dari Guru Kyai Mursyid Secara Sempurna Kepada Sesiapa Sahaja Yang Berminat Untuk Mengamalkannya.


Pengisian Ilmu Asmak Suryani Warisan Kanjeng Diponegero Pendirinurmarrifat ESDC Ini Dapat Dipelajari Oleh Sesiapa Sahaja Tanpa Mengira Jantina, Umur, Pangkat Dengan Pensyaratan Utamanya Muslim, Yakin & Pasrah Kepada Allah Dan Dapat Diikuti Secara Hadir Diri Mahupun Jarak Jauh Dengan Hasil Pengisian Yang Sama Insya'Allah. Asmak Suryani Juga Sangat Bagus Sekiranya Digabungkan Bersama Keilmuan Asmak Sunge Rajeh Sunan Kalijogo Dan Hizib Maghrobi !!!



-------------------------------------------------------------------------------------------



FASILITI :

1. Kitab Lengkap Keilmuan Ilmu Asmak Suryani Warisan Kanjeng Diponegero Pendirinurmarrifat.

2. Penurunan Keilmuan Seumur Hidup Ilmu Asmak Suryani Warisan Kanjeng Diponegero Pendirinurmarrifat.

3. Media Pembangkit Keilmuan Ilmu Asmak Suryani Warisan Kanjeng Diponegero Pendirinurmarrifat.





JAMINAN & PENSYARATAN :

1. Semua Manfaat, Kelebihan, Kemampuan, Khasiat, Fadhilat Ilmu Yang Diperolehi Akan Bervariasi Tergantung Iman & Takwa Pengamalnya. 

2. Bagi Yang Ingin Menguasai Ilmu Secara Total, Disarankan Agar Memperdalam Tahap Keyakinan, Kepasrahan, Keimanan & Ketakwaan Sehingga Lebih Mengenal Hakikat Diri & Allah Azza wa Jalla. Dituntut Untuk Melakukan Solat Isthikhorah Memohon Petunjuk Allah.

3. Keilmuan Bersifat Kekal Permanent Buat Seumur Hidup Anda & Tiada Had Tempoh Tertentu.

4. Semua Keilmuan Yang Ditawarkan Adalah Pada Peringkat Guru Jadi Anda Diberi Hak & Keizinan Untuk Menurunkan Keilmuan Ini Kepada Sesiapa Sahaja.

5. Semua Jenis Keilmuan Akan Dibimbing Langsung Oleh Guru Besar PENDIRINURMARRIFAT ESOTERIK SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE ESDC - GrandMasterAura Al Hakim GMA MA MPH CSIL .



BIAYA PROGRAM : RM330.00 



Berminat???
Segera Hubungi Saya :
Name : GrandMasterAura Hakim ( GMA | MA | MPH | CSIL )
Pendirinurmarrifat Esoterik & Spiritual Development Centre
Phone :☎.͡▹  + 6011-24221765
Email  :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com
Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com

2 comments: