Wednesday, May 25, 2016

TASBIH PAMUNGKAS RAJEH BIOENERGI PENDIRINURMARRIFATESDC








TASBIH PAMUNGKAS RAJEH BIOENERGI PENDIRINURMARRIFAT ESDC



Alhamdulilahirobbilalamin7x, 
Pada Bulan Ini Kami Menyediakan Produk Terbaharu Berupa ... 
TASBIH PAMUNGKAS RAJEH BIOENERGI PENDIRINURMARRIFATESDC !!!. 



Khusus Keluaran Pada Kali Ini, Pemahar Akan Di Berikan Secara PERCUMA ..


1. STICKER KHUSUS BIOENERGI PENDIRINURMARRIFATESDC 
2. SEBOTOL MINYAK RAWATAN SPIRITUAL TINGKAT TINGGI
3. IJAZAH KHUSUS KEILMUAN ASMA' RAJEH .....



Tasbih Keluaran KHAS Yang Di Asma' Dengan Himpunan Asma'-Asma' Rajeh Tingkat Tinggi Warisan Nabiyullah Khiddir AS, Meliputi : Asma' Sunge Rajeh Puluhan Versi, Singa Rajeh, Kaju Rajeh, Laut Rajeh, Manik Rajeh, Fatah Rajeh, Nur Rajeh, Tunggal Rajeh, Tasbih Rajeh, Guntur Bumi Rajeh, Malakut Rajeh, Maharaja Rajeh, Lam Jalalah Rajeh, Syahadat Rajeh, Asma' Raja Di Rajeh (RDR) Beberapa Versi Dan Puluhan Versi Asma' Rajeh Rahsia Dan Langka Dan Keilmuan Pamungkas Peribadi Yang Belum Pernah Saya Publishkan. Juga, Di BOOSTER-UP Kekuatannya Dengan BIO-ENERGI !!!!!!!. 



APAKAH YANG DIMAKSUDKAN DENGAN BIOENERGI ??? 

... 
BiOENERGI Adalah Energi Hidup Yang Ada Pada Setiap Makhluk Ciptaan Allah Azza Wa Jalla. Bila Seseorang Mampu Mengimbangkan 27 Tingkat Energi Maka Hidup Semua Terasa Indah, Aman, Tenteram Dan Sejahtera.
Untuk Menyatukan 27 Level Energi Tersebut Maka Dilakukan Penyesuaian Dan Penyelarasan Bioenergi (Bioenergy Adjustment) Secara Holistik Yang Terdiri Daripada 360 Generator Alam Dan Secara Ilmiah Seseorang Sudah Mula Dapat Memanfaatkan Bioenergi Untuk Berbagai Keperluan Hidup.
Proses Penyelarasan Akan Membersihkan, Menyeimbangkan, Dan Menyatukan Energi Yang Ada Pada Setiap Makhluk Allah Azza Wa Jalla Sehingga Bermanfaat Menyembuhkan Bukan Hanya Penyakit Fizik, Tetapi Meliputi Penyakit Rohani, Mental, Emosi, Sosial, Ekonomi Dan Spiritual.


...............................................................................................................................
BERKHASIAT KHUSUS ..


1: Sebagai Saranan Membantu Menguatkan Ilmu Kebatinan Diri Berlipatkali Ganda. Penguasaan Mutlak Segala Bentuk Ilmu Ghaib, Metafizik Dan Ilmu Hikmah.

2: Medium Pengubatan Ampuh Segala Penyakit Medik/Non-Medik Via  Mandian, Minuman Dll.

3: Mengunci Dan Melumpuh Serangan Musuh Yang Bersifat Nyata Dan Ghaib.

4.: Meneutralkan, Menawar Dan Membakarhangus Segala Gangguan Sihir, Djin Cukup Dengan Di Acu/Letak

5.: Perlindungan Dan Proteksi Diri Mutlak
NOTE -Yang Ada Asas Ilmu Tenaga Dalam/Ilmu Kontak, Silakan Dicuba Tasbih Ini Dengan Menyerang Tasbih Ini Dengan Full Emosi Dan Marah.

6.: Menguatkan Dan Menyihatkan Badan Sehingga Tidak Cepat Penat, Lenguh Sendi Dll Kerana Sudah Di ADD-ON Pengisian Hikmahnya Sehingga Menguatkan Badan, Otot, Urat, Tulang Dll.

7.: Pemakai Akan Diselubungi Nur Ilahiah Berupa Aura Sheild Yang Kuat Sehingga Terhindar Dari Kejahatan Seluruh Makhluk Baik Manusia Mahupun Djin. Mempunyai Kekuatan Spiritual Haq Tingkat Tinggi

8.: Membuka Kepekaan Batin Dan Potensi Ghaib Secara Berperingkat. Instink Tajam, Tahu Kejadian Sebelum Terjadi, Mampu Meradar Ghaib.

9.: Sarana Scan Pada Barang Yang Berpengisian Dengan Media Tasbih, Sebagai Saranan Penarik Segala Jenis Energi Positif

10.: Menutup Diri Agar Tidak Dapat Ditrawang (SCAN) Oleh Orang Yang Memiliki Ilmu Kesaktian Baik Dari Bangsa Manusia Mahupun Jin.

11.: Membersihkan Dan Membangkitkan Cahaya Aura Diri Sehingga Tahap Maksima Serta Menghilangkan Semua Kesialan Yang Cuba Menghalangi Kemajuan Diri.

12.: Memancarkan Aura Mahabbah Sehingga Mata Yang Melihat Akan Tertarik Dan  Percaya Sehingga Memudahkan Dalam Berurusan.

13.: Membuka Pintu-Pintu Rezeki Sehingga Segala Masalah Akan Lancar.

14.: Menghilangkan Sifat-sifat Diri Yang Buruk, Suka Berimaginasi, Malas, Nafsu Besar Dll.

15.: Tasbih Dapat Digunakan Sebagai Ikhtiar Ghaib Untuk Hal Berkaitan : Rusuhan Massal, Gangguan Jin, Sihir, Perang Ghaib, Kekebalan

16.: Dll Khasiat Yang Multi-Fungsi.



BIAYA PROGRAM : RM350.00
PERHATIAN : [ Proses Penyiapan Pakej Mengambil Masa Diantara 7-14 Hari Khusus Atas Nama Pemesan . Selepas Siap Proses Pengisian Langsung Diposkan Ke Alamat Pemesan Via Pos / Jarak Jauh Sahaja ].





Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
GMA Romo Al Hakim [ GMA : MA : MPH : CSIL ]
Ki Bayu Al-Barqi / Ki Ageng Pratama Manik Tunggal
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Ahli Spiritualis 
- Phone / Whatsapp :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook / Page : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com

No comments:

Post a Comment