Monday, June 20, 2016

ASMA' SUNGE RAJE' SPIRITUAL GEMSTONE PENDIRINURMARRIFATESDC !!!.




Special Untuk Bulan Ramadhan Ini Sahaja, Saya Akan Buat Pemaharan Khusus Item" Spiritual Hikmah Tingkat Tinggi Dengan Mahar PROMOSI !!!. 

..
' Kekuatan Di Dalam Kekuatan Menimbulkan Kekuatan Yang Sangat Dahsyat Di Dalam Jasadku Ini Sehingga Terbungkus Kekuatan Di Luar Jasadku '.

Item Eksklusif, Yakni
ASMA' SUNGE RAJE' SPIRITUAL GEMSTONE PENDIRINURMARRIFATESDC !!!.

Umumnya Mempunyai Aura Dan Daya Mistik Tingkat Tinggi. Disempurnakan Dengan Riyadhoh Khusus KEILMUAN ASMA' SUNGE RAJE' Didalamnya. Dibuat Pengisian Dengan Kekuatan 40x Ganda Melalui Kunci Khusus Yang Belum Pernah Diijazahkan !!!. Mewakili Semua Jenis Kekuatan Keilmuan Asma' Sunge Raje' Versi Cirebon, Madura, Blora, Grobongan, Acheh, Hindi, Yaman, Baghdad, Dll.

Bagi Yang Memiliki ASMA' SUNGE RAJE' SPIRITUAL GEMSTONE Ini Jangan Risau, Mustika Ini Bebas Pantangan Dan Tidak Perlu Penjagaan Apapun, Boleh Dibawa Di Mana-Mana Sahaja Kerana ASMA' SUNGE RAJE' SPIRITUAL GEMSTONE Ini Merupakan Mustika Keluaran Eksklusif Dan Dikunci Semua Pengisian Didalamnya Secara Mutlak !!!. 

Di Perkuatkan + BOOSTER-UP POWER Dengan BIOENERGI !!!!!!!. 

APAKAH ITU BIOENERGI ??? 
... 
BiOENERGI Adalah Energi Hidup Yang Ada Pada Setiap Makhluk Ciptaan Allah Azza Wa Jalla.  Bila Seseorang Mampu Mengimbangkan 27 Tingkat Energi Maka Hidup Semua Terasa Indah, Aman, Tenteram & Sejahtera.
Untuk Menyatukan 27 Level Energi Tersebut Maka Dilakukan Penyesuaian & Penyelarasan Bioenergi (Bioenergy Adjustment) Secara Holistik Yang Terdiri Daripada 360 Generator Alam & Secara Ilmiah Seseorang Sudah Mula Dapat Memanfaatkan Bioenergi Untuk Berbagai Keperluan Hidup.
Proses Penyelarasan Akan Membersihkan, Menyeimbangkan, & Menyatukan Energi Yang Ada Pada Setiap Makhluk Allah Azza Wa Jalla Sehingga Bermanfaat Menyembuhkan Bukan Hanya Penyakit Fizik, Tetapi Meliputi Penyakit Rohani, Mental, Emosi, Sosial, Ekonomi & Spiritual.
...............................................................................................................................

Khasiatnya Insha'Allah Dapat Di Uji Langsung, Di Antaranya : 

1.Pembakar Dan Pemusnah Djin ( Dibuat Cincin Dan Diacukan Kepada Djin ), Menghancurkan Kekuatan Sihir
..
2.Pendinding Dan Pelumpuh Gerakkan Musuh Yang Beremosi, Musuh Terpental
..
3.Daya Kanuragan, Beladiri Karomahan, 

..
4.Karomah Keilmuan Asma' Sunge Raje' Yang Sangat Kuat Dan Mampu Untuk ' Menawar Kekuatan Mustika Yang Berkeindahan Dan Berkhodam Djinn Apapun Sehingga Kosong ( Walau Sampai Tahap Kebal Umum Sekalipun ). 
...
5.Pengubatan Segala Jenis Penyakit Secara Hadir / Jarak Jauh Antara Pulau Mahupun Benua, Menutup Luka, Mempercepatkan Proses Healing, 

...
6.Pembuka Dan Booster Tenaga Dalam, Aura, Cakra, Pintu Tenaga, 
..,
7.Pelarisan Niaga, Pembuka Jaluran Energi Rezeki, Pengasihan, Mengaktifkan Daya Magnetik Sehingga Menjadi Tarikan Lawan Jenis, 

..
8.Di Pakai Oleh Orang Atasan Maka Secara Automatis Akan Meningkatkan Dan Melebarkan Daya Wibawa, Pengaruh Sehingga Di Segani Pekerja, Jika Sebaliknya Pula, Maka Pekerjanya Akan Di Kasihi Majikan, Di Sukai Rakan-Rakan
...
9.Meningkatkan Daya Imuniti Tubuh Secara Fizik Dan Metafizik ( Halus ), Sebagai Asbab Meningkatkan Stamina Dan Ransangan Seksual Terutama Yang Sudah Berkahwin, 

10... Dan Lain-Lain Kegunaan, Yakni Multi Fungsi !!!!!!!. 

MAHAR PROMOSI RAMADHAN : RM200.00
BONUS : STICKER BIOENERGI PENDIRINURMARRIFATESDC
PERHATIAN : [ Proses Pengisian Produk Mengambil Masa Diantara 7-14 Hari Khusus Atas Nama Pemesan . Selepas Siap Proses Pengisian Langsung Diposkan Ke Alamat Pemesan Via Pos / Jarak Jauh Sahaja ].

Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
GMA Romo Al Hakim [ GMA : MA : MPH : CSIL ]
Ki Bayu Al-Barqi / Ki Ageng Pratama Manik Tunggal
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Ahli Spiritualis 
- Phone :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook / Page : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com

No comments:

Post a Comment