Friday, March 4, 2016

LOKET PERTAPA SISIK ULAR CINTAMANI PENDIRINURMARRIFATESDC





Barang Rare Sudah Sampai . 
Hehe, Pernah Tengok Tak Sisik Ular Cintamani ?,
...
Inilah Dia LOKET PERTAPA SISIK ULAR CINTAMANI PENDIRINURMARRIFATESDC !!!!!!!. ..


Loket Pertapa Sisik Ular Cintamani Merupakan Item Mistik Yang Sangat" Luarbiasa & Power. Seperti Yang Sedia Maklum, Ular Cintamani Ini .. Bukanlah Jenis Ular Yang Biasa. Ianya Merupakan Spesis Ular Yang Rare & Boleh Di Claimkan Ianya Memiliki Daya Mistik Kelas Teratas. Nak Memilikinya Bukan Sesuatu Kerja Yang Mudah .. Sangat Berisiko Dari Segi Masa & Tempat Yang Sesuai, Wang & Semestinya .. Nyawa Menjadi Taruhan.

Tidak Hairanlah Sekiranya Sisik Ini, Harganya Mampu Melambung Tinggi ( Mampu Mencecah Ribuan Ringgit ) Di Pasaran Berikutan Begitu Sukar Sekali Untuk Memperolehinya. Sisik Ular Cintamani Ini Bersifat Hidup & Mampu Bergerak, Memanggung, Menari, Dll Di Atas Telapak Tangan Seperti Lagaknya Sifat Seekor Ular Yang Jinak & Manja Insha'Allah. Selain Itu, Ia Mempunyai Kekuatan Alami Yang Bagi Saya, Sudah Cukup Kuat, & Di Ritualkan Sedikit Dengan Riyadhoh Khusus Karomah Pelarisan, Penarik Kekayaan, Kemahsyuran, Kerezekian, Dll Yang Bersifat Multi-Fungsi. 



Kegunaan : 

1. Pelaris Perniagaan Terutamanya Yang Menjalankan Perniagaan/Bisnes Seperti Kedai Makan @ Restoran, Vendor, Cuci Kereta, Dll CUKUP Dengan Meletakkannya Di Kaunter Anda Meletakkan Duit. Jika Rezeki Anda, Jangan Hairan Sekiranya Ada Duit Berlebihan. Syukurilah.

2. Penarik Pelanggan. InSha'Allah Sekiranya Ada Pelanggan Yang Melihat Kedai Anda Akan Menjadi Tertarik Hati Walaupun Pelanggan Itu Sebenarnya Tiada Keperluan Khusus Yang Memerlukan Dia Masuk Ke Kedai Anda. Layan Sahaja Pelanggan Anda Dengan Baik, InSha'Allah. Nescaya Dia Akan Keluar Dari Kedai Anda Tanpa Tangan Kosong. 

3. Penarik Rezeki & Kekayaan. InSha'Allah Rezeki Anda Akan Bertambah Bukan Sahaja Dari Sudut Wang, Tetapi Peluang Pekerjaan, Kesihatan Yang Baik Sehingga Terhindar Dari Terkena Penyakit Kronik Yang Memerlukan Anda Mengeluarkan Belanja Yang Tinggi. InSha'Allah Akan Disertakan Amalan Menarik Rezeki & Kekayaan Ular Cintamani ( Bukan Ilmu Persugihan Yang Melibatkan Jin ) . Amal & Isthikhomahkan. Insha'Allah Anda Akan Mendapat Rezeki Yang Tidak Disangka.

4. Mahabbah Pengasihan, Sebelum Anda Keluar Mahupun Ingin Berjumpa Sesiapa, Peganglah Loket Sisik Ular Cintamani Hikmat & Letakkan Diatas Telapak Tangan Kanan Anda. Kemudian Niatlah Yang Baik" Seperti : Yaa Allah, Kasihlah .. Sayanglah .. Tunduklah .. Sesiapa Sahaja Yang Memandangku @ Permudahkanlah Segala Urusanku Dengan Asma Mu ...................... ( Kunci Akan Diberikan Kepada Pemahar Sahaja ) , Kemudian, Simpanlah Loket Pertapa Sisik Ular Cintamani & Letakkan Sahaja Didalam Poket Baju / Beg InSha'Allah. 

5. Pendinding, Empunya Loket Pertapa Sisik Ular Cintamani Akan Diberi Isyarat Ghaib Baik Melalui Mimpi, Gerakhati, Bisikan Sekiranya Ada Ancaman Ke Atas Pemiliknya. 

6. Pemiliknya Mampu Melakukan Scanning , Mengesan Isi Sesuatu Barang Berkhodam Dsb Dengan Menggunakan Loket. Caranya Akan Diberikan Kepada Pemahar.

7. Dll Khasiat Yang Dapat Dirasakan Sendiri Oleh Pemiliknya.


MAHAR : RM300.00 
PERHATIAN : [ Proses Penyempurnaan Produk Mengambil Masa Diantara 7-14 Hari Khusus Atas Nama Pemesan . Selepas Siap Proses Pengisian Langsung Diposkan Ke Alamat Pemesan Via Pos / Jarak Jauh Sahaja ].


Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
GMA Romo Al Hakim [ GMA : MA : MPH : CSIL ]
Ki Bayu Al-Barqi / Ki Ageng Pratama Manik Tunggal
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Ahli Spiritualis 
- Phone :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook / Page : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com





No comments:

Post a Comment