Friday, March 4, 2016

PEMBANGKITAN ILMU NUR KASYAF WALIYULLAH PENDIRINURMARRIFATESDC



Dengan NIAT Yang Lurus, Bulat, Mantap Kerana Allah Ta'Ala, Disertai Haqqul Yakin Atas Segala Kekuasaan & KebesaranNya Serta Bersedia Untuk Menyerahkan Segala Urusan KepadaNya Kembali , Nescaya Apapun Yang Anda Inginkan Pasti Akan Terwujud. Insha'Allah Pada Gemblengan Kali Ini Yang Sedikit Berbeza Dari Gemblengan Ilmu Sebelumnya Yang Mana Berbasiskan Banyak Tentang Ilmu Karomahan, Kanuragan, Pengubatan Dsb Jadi Saya Persembahkan 1 Ilmu Khusus Buat Para Pencari & Perindu Hakikat Diri Iaitu, 

...
PEMBANGKITAN ILMU NUR KASYAF WALIYULLAH PENDIRINURMARRIFATESDC !!!. 


Cukup Dengan Melafalkan Beberapa Kalimat Sahaja Maka Anda Akan Memiliki Anugerah Kasyaf Ilahiyah Yang Bersifat Haq Pada Diri Merangkumi Kasyaf Penglihatan, Pendengaran & Batin ( Hati ), Mengaktifkan Kemampuan Indera Ke 6, Mata Hati, Naluri, Makrifat Hati, Ilham, Mimpi, Bisikan Hati, Firasat Sehingga Mudah Mendapat Wisik, Petunjuk & Penuntun Batin, Memiliki Daya Fokus Yang Tinggi Untuk Hal" Yang Ingin Dikerjakan Terutamanya Berkaitan Dengan Hal" Keghoiban Sehingga Pengamalnya Memperoleh Pengalaman Spiritual Yang Akan Semakin Mendekatkan Diri Kepada Jalan Allah Azza Wa Jalla ( Jalan Bertaqorrub ) & Mencapai Tataran Manusia Sempurna Waskita, Bergelar Khalifatullah Rahmatan Lil Alamin. Ilmu Nur Kasyaf Waliyullah Mempunyai Pancaran Nur & Energi Haq Karomah Tinggi Penggetar Jagad Yang Mampu Menembus Jasad, Roh & Batin Pengamalnya Sehingga Timbul Kesedaran Tentang Hakikat Diri Yang Sebenar-benarnya. 

Asalkan Anda Selalu Isthikhomah Dalam Mengamalkannya Maka 1 Demi 1 Keajaiban & Tabir Hijab Pembatas Diantara Makhluk & Pencipta Akan Dibuka. Gunakanlah Wasilah Ilmu Ini Untuk Mengakui KebesaranNya Bukan Sekadar Dimulut Namun Dihati & Sekaligus Menjadikan Anda Seorang Yang Benar" Beriman, Bertakwa Hanya KepadaNya,
...
Kepada Yang Berminat Untuk Mengikuti Program Ini, Saya Sarankan Agar Perbetulkan Niat & Akidah, Tidak Mengikut Hawadorong Nafsu Kerana Pembangkitan Ilmu Nur Kasyaf Waliyullah Hanya Untuk Mereka Yang Sudah Siap Mental & Benar Tauhidnya. Kepada Yang Belum Mantap Diharap Tidak Untuk Cuba" Kerna Dikhuatiri Terkena Kualat.
Pembangkitan Ilmu Nur Kasyaf Waliyullah Ini Akan Bekerja Secara Sempurna Apabila Pengamalnya Selalu Beristhikhomah Dalam Beribadat, Selalu Bermujahadah Dalam Melawan Nafsu, Selalu Membersihkan Diri Dari Sifat" Lalai Keduniaan, Selalu Menyibukkan Diri Untuk Berzikir, Selalu Khusnudzon Kepada Allah Azza Wa Jalla Agar Pancaran Cahaya Dari Keilmuan Nur Kasyaf Waliyullah Ini Sentiasa Hidup & Menerangi Kehidupan Pengamalnya.
Boleh Dikatakan Juga Bahawa Ilmu Semacam Ini Adalah Salah Satu Daripada Cabang Ilmu Haq ( Hakikat ) Para Waliyullah Untuk Mencapai Maqom Kesempurnaan ( Makrifat ). 

Pengaktifan Ilmu Nur Kasyaf Waliyullah Ini Hanya Boleh Diijazahkan Secara Lisan Sahaja Yakni Dengan Ditalqinkan Kalimat Khususnya Kepada Pengamal. Harap Maklum. Selamat Mencari Hakikat Diri ... !!!.



BIAYA PROGRAM : RM399.00
PERHATIAN : [ Proses Penyiapan Pakej Mengambil Masa Diantara 7-14 Hari Khusus Atas Nama Pemesan . Selepas Siap Proses Pengisian Langsung Diposkan Ke Alamat Pemesan Via Pos / Jarak Jauh Sahaja ].


Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
GUS Romo Al Hakim [ GMA : MA : MPH : CSIL ]
Ki Bayu Al-Barqi / Ki Ageng Pratama Manik Tunggal
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Ahli Spiritualis 
- Phone :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook / Page : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com



No comments:

Post a Comment