Saturday, April 9, 2016

PEMBANGKITAN ZIKIR INDUK NUR KALIMAH PENDIRINURMARRIFATESDC


PEMBANGKITAN ZIKIR INDUK NUR KALIMAH Merupakan Keilmuan Hikmah Tingkat Tinggi Yang Sangat Langka ( Jarang Diijazahkan ). Didalam Keilmuan Ini Mempunyai Amalan Yang Berintisarikan Daripada Beberapa Potongan Ayat Muqataat Yang Masing-Masing Mempunyai Khasiat, Kekuatan, Karomah Dan Berenergi Sangat Dahsyat Serta Bersifat Nur Pamungkas. Apabila Ianya Dibacakan, Maka Ianya Akan Berkerja Dan Berfungsi Baik Untuk Perlindungan, Penyerangan, Perubatan, Pemulihan Dll. Pendek Kata, Ianya Bersifat Sangat MULTIFUNGSI !!!. 

PEMBANGKITAN ZIKIR INDUK NUR KALIMAH Dapat Diertikan Sebagai Sebuah Generator Yang Berkapasiti Besar Dan Kuat. Keilmuan Ini Bagi Saya, Ianya Bersifat Mengalirkan, Terus Menerus Seperti Gelombang Ombak Yang Tiada Hentinya. Apabila Ianya Diaktifkan, Maka Energinya Akan Terus Alir Dan Mengalir Sehingga Ke Akar Umbinya Sesuai Dengan Apa Yang Dibatinkan Pengamalnya. Dengan Memiliki Keilmuan Ini, Insha'Allah Seumpama Anda Memiliki Kunci Penyempurnaan Segala Jenis Ilmu Malah Melebihi Kemampuannya Daripada Amalan Yang Lain.

Saya Menyasarkan Penyertaan PEMBANGKITAN ZIKIR INDUK NUR KALIMAH Ini Khusus Kepada Golongan Yang Bercita-cita Membuka Pusat Rawatan Berkonsepkan Rawatan Islam Patuh Syariah, Menjadi Perawat Profesional Samaada Separuh Masa @ Sepenuh Masa, Juru Rukyah Juga Kepada Sesiapa Sahaja Yang Sebelumnya Menderitai Penyakit Misteri Yang Tak Kunjung Sembuh, Yang Sering Menjadi Mangsa Sihir, Dibelenggu Kejadian Aneh, Dll. 

PEMBANGKITAN ZIKIR INDUK NUR KALIMAH Adalah Bersifat Keilmuan HAQ 100% Warisan Para Ulama'Silam. Tanpa Mengandalkan Sebarang Campurtangan Mahupun Kekuatan Jin, Syaitan, Iblis, Dll. Keberadaan Ilmu Ini Setelah Diaktifkan Pada Batang Tubuh Anda Maka Insha'Allah Ia Adalah Ilmu Yang Bersifat Siap Pakai Dan Boleh Diuji Cuba Tanpa Kecuali ( HARUS 100% KEYAKINAN KEPADA ALLAH SWT !!! ) Cukup Dengan Membaca Amalannya Sahaja Maka Jin Sudah Gementar Ketakutan. Apatah Lagi Yang Bersarang Dari Dalam Tubuh Maka Ianya Akan Segera Keluar Akibat Tidak Tertahan, Mengelupur Menanggung Kesakitan Hatta Yang Bersembunyi Sekalipun. 

PEMBANGKITAN ZIKIR INDUK NUR KALIMAH Adalah Keilmuan Hikmah Yang Sangat Mujarab Dan Ampuh Untuk Menuntaskan Segala Jenis Permasalahan Diatas Sehingga Pengamalnya Bebas Dan Terhindar Dari Segala Jenis Belenggu Dan Gangguan. Dan Sehinggakan Ia Bukan Sahaja Berkemampuan Merawat Diri Sendiri Malah Berkemampuan Untuk Merawat Orang Lain Yang Memerlukan. Berkhasiat Untuk ...


: Membangkitkan Ketahanan Tubuh Zahir Batin, Roh & Jasad. Mengaktifkan Proteksi Ghaib Diri

: Meneutralkan & Menyembuhkan Apa Sahaja Jenis Penyakit Yang Diderita Sendiri Mahupun Pesakit Samaada Penyakit Disebabkan Unsur Medikal @ Non Medikal. Insha'Allah Dengan Wasilah Keilmuan Ini, Anda Mampu Merawat Diri Sendiri Tanpa Perlu Berjumpa Pawang, Bomoh, Dukun Dll. 100% Keilmuan Halal Tanpa Perlu Mengorbankan Akidah Anda. 

: Mengundang Rezeki, Kesuksesan, Keberuntungan Dalam Hidup Dari Segenap Penjuru 

: Menajamkan Indera Ke 6, Ketajaman Instink & Semakin Peka Kepada Tindakbalas Keghaiban.

: Membersihkan, Mencerahkan, Menebalkan & Menguatkan Aura Tubuh Sehingga Terhindar Daripada Perlakuan Niat Jahat Musuh Serta Serangan Sihir & Jin.

: Untuk Menguatkan Badan Agar Tidak Cepat Penat, Letih, Lesu, Menguatkan Kekuatan Fizikal & Mental Pengamalnya Agar Sentiasa Positif.

: Sebagai Saranan Untuk Melakukan Telepati, Iaitu Dengan Mengirim Mesej Tentang Apa Yang Anda Fikirkan Ke Target. 

 : Membuka Jaluran Energi Tubuh Mahupun Sebagai Kunci Untuk Mengijazahkan Keilmuan Kepada Murid/Pesakit/Dll.

: Perubatan Kes" Yang Melibatkan Unsur Mistik Seperti Santau, Busung, Angin Pasang, Sihir Puja, Voodoo Dll

 : Meneutralkan Tempat" Yang Keras, Berpenghuni @ Bekas Disihir. Mengeluarkan Gangguan Makhluk Halus Dari Tubuh, Sebagai Ikhtiar Untuk Rawatan Jarak Jauh

: Memunculkan Daya Mahabbah, Pengasihan, Pelarisan.

: Menangkal Bencana Alam Seperti Puting Beliung, Ombak Besar Dll.

: Menambah Kesaktian & Kekuatan Hikmah Diri, Insha'Allah Bi'iznillah Sekiranya Keilmuan Ini Telah Dikuasai Secara Isthikhomah Sesuai Maqam Pengamalannya Maka Sekiranya Ada Orang Yang Memiliki Ilmu @ Dampingan Yang Bersifat Negatif & Hitam Maka Orang Tersebut Akan Resah Gelisah & Tidak Dapat Bertahan Lama Apabila Berhadapan Dengan Pengamal Ilmu Ini.

: Nyah-Aktifkan Kekuatan Susuk Yang Bersemayam Dalam Tubuh 

: Mengakses Nur Ilahiah, Energi Kosmik, Energi Unsur Alam Seperti Matahari, Bulan, Bintang Dll Untuk Menguatkan & Menyihatkan Badan.

: Dll Khasiat Yang Dapat Anda Rasakan Sendiri. Sifat Utama ilmu Ini Adalah Untuk Membersihkan & Meneutralkan Energi @ Unsur Negatif Pada Tubuh Pengamalnya & Kawasan Persekitaran. Membersihkan Aura Tubuh & Sekaligus Menguatkannya.




BIAYA PROGRAM : RM350.00
BONUS : DIRAHSIAKAN !!!. 
PERHATIAN : [ Proses Penyiapan Pakej Mengambil Masa Diantara 7-14 Hari Khusus Atas Nama Pemesan . Selepas Siap Proses Pengisian Langsung Diposkan Ke Alamat Pemesan Via Pos / Jarak Jauh Sahaja ].




Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
Grandmasteraura Romo Al-Hakim GMA : MA : MPH : CSIL 
KI Bayu Al-Barqi / KI Ageng Pratama Manik Tunggal
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Ahli Spiritualis 
- Phone :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com





No comments:

Post a Comment