Friday, June 12, 2015

PENGISIAN ILMU PAMUNGKAS PERISAI TAUHID & PELEBUR GHOIB PENDIRINURMARRIFAT



Didalam Disiplin Ilmu Hikmah ...
Ada Sejenis Ilmu Hikmah Simpanan Yang Sangat Ditakuti Oleh Bangsa Ghaib
Antaranya Ialah Ilmu Perisai Tauhid & Pelebur Ghoib.

Kedua Ilmu Ini Merupakan Ilmu Kelas Atas Tingkat Tinggi. Adapun Ilmu Ini Sebenarnya Terbahagi Kepada Dua Bahagian. Keilmuan Ini Sebenarnya Merupakan Program Lanjutan Yang Dirancang Khusus Oleh Saya Sendiri, GrandMasterAura Al Hakim Dalam Usaha Melahirkan Lebih Banyak Perawat Mahupun Ahli Praktis Spiritual Bertaraf Professional Kerana Kedua Ilmu Ini Bersifat Multi-Fungsi & Insya'Allah Dapat Dijadikan Sebagai Senjata Pamungkas Terakhir Buat Anda.

Sebenarnya Kedua Ilmu Ini Saling Bergantungan Diantara Satu Sama Lain, Keilmuan Perisai Tauhid Lebih Kepada Ilmu Pertahanan, Proteksi & Pendinding Diri Yang Sangat Kuat Lagi Ampuh Kepada Pengamalnya. Insya'Allah Dengan Haqqul Yakin + Tawakkal Ahad Anda Kepada Allah Azza Wa Jalla Maka Dengan Izin & RedhoNya Secara Ghaib Akan Membentuk Perisai Roh Yang Menyelimuti Pengamalnya Dan Terhindar Dari Sebarang Jenis Serangan Ilmu-Ilmu Ghaib Seperti Aji Rajah Kalacakra, Cambuk Amara Rosuli, Pedang Roh, Cemeti Sulaiman & Juga Jenis Senjata Ghaib Yang Lainnya Sesuai Pengamalan Anda, Mahupun Jua Serangan Dari Bangsa Jin Samaada Dari Kalangan Jin Tahapan Rendah Mahupun Jin Yang Mempunyai Tahapan Tinggi Seperti Ifrit Sehingga Mereka Menyingkir Jauh.

Insya'Allah Ilmu Perisai Tauhid Ini Bolehlah Dijadikan Ilmu Andalan Pertahanan Terakhir Yang Dengan IzinNya Akan Mampu Melindungi Pengamalnya Dari Berbagai Jenis Serangan Ghaib Dimana Apabila Khodam Bangsa Jin Yang Berada Didalam Senjata Ghaib Itu Cuba Untuk Tetap Menerobos Perisai Syahadat Tauhid. Maka, Bangsa Jin Itu Akan Langsung Terbakar Seketika & Senjata Ghaib Itu Akan Lenyap, Insya'Allah. Namun Haruslah Difahami Bahawa Ilmu Ini Hanya Bersifat Defensif Sahaja Maka Kekurangan Dari Ilmu Ini Adalah Ianya Tidak Dapat Digunakan Untuk Penyerangan Bangsa Jin Serta Yang Ghaib Kerana Sifat Ilmunya Yang Lebih Kepada Pelindungan Atau Perisai Sahaja.

Seandainya Segala Usaha Pendinding, Perlindungan, Proteksi Diri Telah Dilakukan Maka Untuk Penjadi Seorang Perawat Yang Mumpun Harus Dilengkapi Pula Dengan Ilmu Penyerangan Agar Seimbang ... Nah!!!, Maka Digandingkan Pula Dengan Ilmu Pelebur Ghoib Sebagai Pasangannya.

Ilmu Pelebur Ghoib Jika Diamalkan Dengan Isthikhomah & Penuh Yakin Serta Tawakkal. Maka, Amalan Ini Akan Menjadi Senjata Ghaib Yang Sangat Ditakuti Oleh Bangsa Jin Atau Golongan Ghaib Kerana Dengan Izin & Redho Allah Azza Wa Jalla, Ianya Mampu Untuk Memusnahkan Seberapa Banyak Pasukkan Jin Tersebut Dalam Beberapa Ketika Tak Kira Seberapa Besar Manapun Jumlah Pasukan Jin Itu Sesuai Pengamalannya. Apabila Ilmu Ini Dilepaskan Maka Dengan Izin Allah Akan Menghanguskan Bangsa Jin Dihadapannya. Bermakna Ilmu Ini Adalah Sangat Efektif Sekali Untuk Pertarungan Jarak Jauh, Perang Ghoib Mahupun Untuk Mengadu Kesaktian Dengan Golongan Ghaib. Insya'Allah Ilmu Pemusnah Mahkota Jin Ini Adalah Bersifat Sebagai Pelengkapnya Kepada Ilmu Perisai Tauhid & Ini Akan Menjadikan Pengamalnya Akan Lebih Dihormati Oleh Golongan Ghaib Dengan Tanpa Perlu Bertarung Dengan Mereka



MAHAR : RM999.00


Berminat???
Segera Hubungi Saya :
Name : GrandMasterAura Hakim ( GMA | MA | MPH | CSIL )
Pendirinurmarrifat Esoterik & Spiritual Development Centre
Phone :☎.͡▹  + 6011-24221765
Email  :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com
Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com


No comments:

Post a Comment