Saturday, June 6, 2015

PENGISIAN ILMU ASMAK LAM JALALAH RAJEH PENDIRINURMARRIFAT

 
 
 
Asmak Lam Jalallah Rajeh Yang Tergolong Sangat Langka Dengan Khasiat RATUSAN !!!. 
Menguasai & Memiliki Kekuatan Pamungkas Berlipatkali Ganda Dari Keilmuan Asmak Sunge Rajeh Versi Apa Pun. Specialist Untuk Menyedut, Menghisap & Menutup Segala Hal. Sangat Effektif Sebagai Syariat Menutup Tempat Maksiat, Menutup Diri Agar Tidak Dapat Di Deteksi Orang Yang Berilmu, Menutup Diri Secara Khowas ( Hikmat Aji Penglimunan ) Dari Penglihatan Orang Yang Ingin Menzalimi Anda, Menyedut & Menghisap Ilmu Lawan / Musuh Yang Zalim, Meningkatkan Power Ilmu Yang Diamalkan Dll Tergantung NIAT. 

Asmak Lam Jalallah Rajeh Mempunyai Sifat Kekuatan Ilmu Yang Sangat Besar & Mudah Menyebar, Jika Disekitar Tempat Pengamalan Asmak Ini Ada Pengamal Lainnya yang Mempunyai Ilmu-Ilmu Sejenis Kesaktian, Kejadungan, Kanuragan Termasuk Asmak Sunge Rajeh Sekalipun Jika Diniatkan Untuk Menyedut Kekuatannya Maka Seluruh Kekuatan Ilmu Lawan Akan Sirna Secara Total Yakni Neutral & Tawar Serta Merta. Mohon Digunakan Ke Jalan Kebaikkan.


INFO :
Umumnya, Asmak-Asmak Sejenis Rajeh Terutama Beberapa Jenis Asmak Rajeh Tingkat Dasar Seperti Asmak Sunge Rajeh, Singa Rajeh, Laut Rajeh, Kayu Rajeh, Bledug Awu Rajeh Energinya Masih Berbawaan Panas Sehingga Sangat Mudah Dideteksi Lawan Atau Dapat Dirasakan Oleh Orang Lain Bahkan Orang Awam Yang Tidak Memiliki Ilmu Hikmah Sekalipun Dapat Merasakannya. Efek Panas Ini Sangat Bagus Buat Yang Berprofesi Sebagai Pegawai, Polis, Tentera, Ulama, Dll Yang Memerlukan Aura Kewibawaan Tinggi Di Mata Masyarakat. Tetapi Efek Sampingnya Paling Terasa Bagi Yang Punya Perniagaan, Kerana Pelanggan Akan Mulai Segan Mendekatinya Mahupun Mendatangi Kedai. Sedangkan Beberapa Asmak Rajeh Tingkat Atas Seperti Asmak Lam Jalallah Rajeh, Nur Rajeh & Syahadat Rajeh Memiliki Semacam Filter Tapisan Yang Dapat Memilih Energinya Diantara Panas & Sejuk Sesuai Keperluan Sehingga Tidak Menghambat Rezeki.

P/S : Insya'Allah Saya Kira Program Ini Akan Mendapat Sambutan Luarbiasa Dari Kalangan Pecinta Ilmu Hikmah Dari Dalam & Luar Negara. Untuk Mendapatkan Kesan Yang Maksima Disarankan Kepada Anda Yang Sudah Berijazah Asmak Sunge Rajeh Sunan Kalijogo Agar Mendapatkan Pengisian Keilmuan Asmak Lam Jalalah Rajeh Ini.




FASILITI PENGAJIAN SECARA JARAK JAUH : 

1. Kitab Lengkap Keilmuan Asmak Lam Jalallah Rajeh Pendirinurmarrifat - Lengkap Dengan Caraguna & Ratusan Aplikasi Penggunaan Ilmu.

2. Baiat Ijazah & Media Penurunan Ilmu Seumur Hidup Keilmuan Asmak Lam Jalallah Rajeh Pendirinurmarrifat.

3. Media Pembangkit Keilmuan Asmak Lam Jalallah Rajeh Pendirinurmarrifat.



BIAYA PROGRAM : RM350.00



Berminat???
Segera Hubungi Saya :
Name : GrandMasterAura Hakim ( GMA | MA | MPH | CSIL ) 
Pendirinurmarrifat Esoterik & Spiritual Development Centre
Phone :☎.͡▹  + 6011-24221765
Email  :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com
Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com

No comments:

Post a Comment