Thursday, November 28, 2019

MUSTIKA JUBAH KHIDIR




NAK BARANG YANG POWER DENGAN MAHAR MAMPU MILIK? 

..
Permata yang terbuat dari Batu Alam yang indah, secara Alami telah memiliki banyak khasiat dibidang perubatan. Namun bukan itu saja, karena MUSTIKA JUBAH KHIDHIR ini telah diisi dengan serangkaian Amalan Pamungkas, termasuk pula yang belum pernah diijazahkan serta bersifat rahsia, disertai dengan Full Power Riyadhoh yang sangat panjang untuk segala kebaikan dan diperkuatkan pengisiannya dengan Super Charged iaitu dengan kekuatan 10x ganda dengan mana-mana Produk yang pernah beredar sebelum ini.

.
Inshaa’Allah hanya dengan mengenakan MUSTIKA JUBAH KHIDHIR ini, meskipun tanpa amalan, tanpa meditasi, tanpa pantangan, anda dapat merasakan khasiat ilmu pamungkas untuk memudahkan diri anda dari kesulitan hidup, masalah duniawi usaha cinta asmara rumahtangga. Diantara sebahagian khasiatnya:

Automatik merawat diri, Minumkan air dari rendaman MUSTIKA JUBAH KHIDHIR untuk penyembuhan segala jenis penyakit, memancarkan Aura luar biasa dari dalam ke luar tubuh, menarik kemujuran, kelimpahan, cinta kasih, keselamatan, pengasihan umum, kharisma agung, kewibawaan, Kesihatan tubuh zahir batin terjaga, ketenangan jiwa, terhindar dari serangan fizik/ penyakit bathin seperti Sihir, Teluh, Tenung, Histeria dll. 

Hanya dengan Niat membatin dapat memagar kawasan rumah, pejabat, kebun,. Mengusir dan memindahkan makhluk-makluk jahat. Orang yang berniat Zalim akan kualat sendiri. Menundukan pasangan, orang atasan, bos yang cerewet, Disegani khalayak ramai Dituruti segala ucapan dan perintahnya, ditakuti dan disegani bangsa ghaib serta penguasanya, Penyempurna Ilmu Kebatinan, menguatkan semua keilmuan yang pernah dipelajari dan pendingin ilmu yang bersifat keras dan panas

MUSTIKA JUBAH KHIDHIR
Sesuai dipakai orang yang sibuk. Dan apabila disaku saat beribadah, menghadiri majelis zikir, sholawat, manaqib, tahlil, mujahadah, ziarah, tempat ibadah Inshaa’Allah akan menyerap Energi Positifnya dan menyalurkannya ke tubuh anda.

PERHATIAN !!!
Dilarang menuhankan benda apapun kerana itu perbuatan syirik.
MUSTIKA JUBAH KHIDHIR ini sekadar media penyimpan Energi Doa, dan munajat pengisian hanya kepada Allah semata. Maka jika anda mendapat kemudahan dalam urusan bisnis, karier, jodoh, rumah tangga, sekolah, terkabul segala hajat bersyukurlah kepada Allah. 

BERMAHAR RM110.00

http://www.wasap.my/601124221765/MJK
http://www.wasap.my/601124221765/MJK
http://www.wasap.my/601124221765/MJK

No comments:

Post a Comment