Wednesday, February 24, 2016

ILMU KALIMAH SUCI SUNAN KALIJAGA PENDIRINURMARRIFAT ESDC













...
Amalan Kalimah Suci Sunan Kalijaga Ini Merupakan Diantara Amalan Ilmu Hikmah Kesayangan Milik Kanjeng Sunan Kalijaga, Raden Mas Syahid RA , Iaitu Salah Seorang Daripada Anggota Wali Songo. Keilmuan Ini Tidak Pernah Dikembangkan Secara Meluas & Hanya Diijazahkan Kepada Waris Terdekat Mahupun Murid Yang Terpercaya Sahaja. Jadi, Bukan Semua Pewaris Sunan Kalijaga Memiliki Amalan Ini. 

Kini, Saya GUS Romo Al-Hakim ( KI Bayu Al-Barqi / KI Ageng Pratama Manik Tunggal ) Yakni Pewaris Sah Silsilah Keilmuan Ini Bersedia Membuka Ijazahan Keilmuan Langka Ini Kepada Sesiapa Sahaja Yang Berminat Untuk Mengamalkannya Secara Bersanad Langsung Dari Kanjeng Sunan Kalijaga. Diantara Khasiatnya Ialah : 



1. Mendekatkan Diri Kepada Allah Azza Wa Jalla - Jalan Makrifat

2. Melipatgandakan Kekuatan Nur Dalam Batin & Kekuatan Ilmu Agar Lebih Ampuh

3. Sebagai Saranan Menambah Kekuatan Energi Yang Dahsyat.

4. Dibantu Kanjeng Sunan Kalijaga Secara SIRR Dalam Segala Hajat.

5. Menundukkan Segala Makhluk Allah Azza Wa Jalla Yang Berada Dimuka Bumi Ini. 

6. Keistimewaan Ilmu Ini Ialah Apabila Ia Diamalkan Dengan Ikhlas & Khusyuk Maka Seluruh Tubuh Akan Bercahaya Apabila Dilihat Dari Sudut Pandangan Ghaib @ Kasat Mata. 


BIAYA PROGRAM : RM300.00
PERHATIAN : [ Proses Penyiapan Pakej Mengambil Masa Diantara 7-14 Hari Khusus Atas Nama Pemesan . Selepas Siap Proses Pengisian Langsung Diposkan Ke Alamat Pemesan Via Pos / Jarak Jauh Sahaja ].


Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
GMA Romo Al Hakim [ GMA : MA : MPH : CSIL ]
Ki Bayu Al-Barqi / Ki Ageng Pratama Manik Tunggal
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Ahli Spiritualis 
- Phone :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook / Page : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com





1 comment:

  1. Maaf, tuan dapat ilmu ini dari mana ya? Dulu saya sampaikan pada murid2 terdekat sahaja. Saya cuma mau tahu jika guru tuan tersebut adalah murid saya. Saya cuma harap beliau menyampaikan dengan benar... Dari iklan tu saja, sudah 100% ayat yang saya karang... Saya tidak salahkan guru tuan, cuma saya harap dia sampaikan hingga peringkat 3...baru diamanahkan menyampaikan Kalimah Suci ini

    ReplyDelete