Monday, December 14, 2015

CEMETI SAYYIDINA ALI PENDIRINURMARRIFAT ESDC



Sehubungan Dengan Begitu Banyaknya Permintaan Ke Atas Produk Ini, Maka Sekali Lagi Saya Hadirkan Kembali Produk Berkekuatan Ilahiyah Yang Unik Ini Kepada Peminat Barang Hikmah Iaitu ...
CEMETI SAYYIDINA ALI PENDIRINURMARRIFAT ESDC !!!


Cemeti Sayyidina Ali Mempunyai Banyak Panggilan, Diantaranya Cemati Ali , Cemeti Ali, Cemeti Sukarno Dll. Cemeti Ini Merupakan Item Hikmat Kelas 1 Yang Sangat Dikenali Oleh Para Masyarakat Di Daerah Martapura Kalimantan Selatan Yang Dahulunya Hanya Layak Dipakai Sebagai Pegangan Para Wali Dan Raja-Raja Sekitar Tahun 1710 Sehingga 1812 Masihi. 

Cemeti Ini Terkenal Akan Khasiatnya Iaitu Jika Dipukulkan Ke Pohon Pisang Nescaya Akan Layu & Mati Pohonnya Dalam Masa Beberapa Hari Akibat Terkena Aura 'Pembinasa' Dari Cemeti Ini. Alhamdulilah, Ini Merupakan Item Yang Termasuk Dalam Kategori RARE Dalam Kelasnya & Sesuai Dimiliki Oleh Sesiapa Sahaja.

NOTE !!!!!
Item Pada Kali Merupakan ITEM KELUARAN KHAS Kerana Diisikan Sendiri Oleh Saya & Cucu Seorang Kyai Sepuh Yang Berpesantren Di Martapura & Beliau Merupakan Satu-Satunya Penerus Tradisi Pengolahan Cemeti Ali Ini. 
Setiap 1 Dari Cemeti Keluaran Kali Ini Mempunyai Rajahan Khusus Yang Telah Digulungkan & Ditutup Dengan Penutup Timah Besinya.



MANFAAT CEMETI SAYYIDINA ALI PENDIRINURMARRIFAT ESDC



- Manfaat Keselamatan Zahir Batin Insya'Allah Baik Di Darat, Laut, Udara.

- Sarana Ampuh Perlindungan Diri Dari Ancaman Musuh Bersifat Nyata Mahupun Ghaib.

- Kewibawaan Agung Yang Akan Membuatkan Anda Dihormati Sekalian Ummat. Baik Kawan Atau Majikan Akan Mula Hormat, Lawan Akan Menyingkir Jauh Mahupun Bertekuk Lutut Apabila Bertemu. Mohon Digunakan Untuk Jalan Kebaikkan. Sebarang Akibat Tanggung Sendiri !!!.

- Antara Khasiat Alami Dan Mistik Dari Cemeti Ali Ialah Ianya Diperbuat Dari Kayu Ulin Menang Yang Dikatakan Antara Media Terampuh Kelas 1 Dalam Memudahkan Dan Menangkan Suatu Urusan Dan Ianya Sangat Dicari Oleh Peminat Barang Mistik Nusantara, Ahli Spiritual, Marketing, Komunikasi, Pendakwah, Peguambela, Usahawan, Majikan Dll.

- Aura Sukses, Yakni Mudah Dan Lancar Dalam Sebarang Urusan Jualbeli, Transaksi, Negosiasi, Tawar Menawar, Projek Tender, Bidding Bahkan Sentiasa Beruntung.

- Makanya Tak Perlu Amal Apa-Apa Jenis Diktat Ilmu Pelarisan, Insya'Allah 
  Secara Automatik Usaha Anda Akan Menjadi Laris. Rezeki Sentiasa Mengalir Masuk Untuk Mencapai Taraf Hidup Berkecukupan.

- Sebagai Pembisa & Pembinasa Pukulan. Hati-Hati Kerana Mangsa Yang Terkena Penangan Cemeti Ini Langsung Fatal, Keadaan Tubuhnya Akan Menjadi Lumpuh & Kaku, Jangan Salahgunakan. Sebarang Kejadian Tanggung Sendiri !!!. 

- Daya Keselamatan Aktraktif & Defensif Merangkumi Kekebalan Dll. Anda Boleh Langsung Tajrib Jika Yakin !!!.

- Dapat Diaplikasikan Sebagai Senjata Rahsia Kerana Saiz Fisiknya Yang Kecil & Mudah Dibawa Kemana Sahaja. 

- Sekiranya Berdepan Dengan Pemiliknya Ilmu Bersifat Kanuragan, Ilmu
  Spiritual Aliran Hitam, Orang Yang Mengalami Gangguan Jin Maka 
  Kekuatan Ghaibiyah Yang Berada Pada Cemeti Ali Ini Akan Mengeluarkan Sinar Pembias Dan Anda Dapat Melihat Sendiri Kesannya Kepada Orang Yang Memiliki Kriteria Diatas Akan Mengalami Kontraksi Seperti : Resah Gelisah, Mengaru Kepala Dengan Kuat, Pedih Biji Mata Bahkan Sampai Pada Tataran Jatuh Rebah Akibat Kontradikasi Energi Negatif Dengan Energi Positif Dari Cemeti Ali Tersebut.

- Energi Positif Pada Cemeti Ali Akan Sentiasa Aktif, Tidak Akan Berkurangan Mahupun Menawar Khasiatnya Malah Makin Menguat Dengan Hikmat Resapan Energi Alamiah Dan Ilahiyah. Bi'Iznillah Bi'Redhoillah Bi'Rahmatillah Yakinlah Dengan Rahmat Allah swt Yang Maha Esa Lagi Punya Kuasa !!!.

MAHAR : RM330.00


PERHATIAN !!! : 
Kami Tidak Pernah Melantik Mana-Mana Wakil Perorangan Mahupun Perkumpulan Untuk Pemaharan Item CEMETI SAYYIDINA ALI PENDIRINURMARRIFAT ESDC. Jangan Hairan Sekiranya Anda Mendapati Ada Dikalangan Pihak Tertentu Yang Meniru Baik Dari Segi Persamaan Item Mahupun Persamaan Khasiatnya Seperti Yang Tertulis Diposting FB / Blog Ini. Dapatkan Terus Dari PENDIRINURMARRIFAT ESDC Selagi Stok Masih Ada !!!. 
NB : BARANG BOLEH SAMA .. ISINYA PASTI BEZA , 
BIIZNILLAH BIRAHMATILLAH BIREDHOILLAH !!!. 



Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
Grandmasteraura Romo Al Hakim / Ki Bayu Al-Barqi
[ GMA : MA : MPH : CSIL ]
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Tokoh Gelar Ahli Spiritualis 2014
- Phone :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook / Page : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com


No comments:

Post a Comment