Sunday, November 1, 2015

GEMBLENGAN SPECIAL BULAN NOVEMBER ASMAK SULAIMAN NURIDZAT PENDIRINURMARRIFAT ESDC




Asmak Sulaiman Nuridzat Merupakan Khazanahnya Ilmu Hikmah Tingkat Tinggi Warisan Nabiyullah Sulaiman AS & Baginda Rasulullah SAW. Ilmu Ini Merangkumi Kalimah Perbendaharaan & Penggabungan Mukjizat Nabi Sulaiman AS & Syafaat Baginda Rasulullah SAW.

Mendapatkan Semua Khasiat Ilmu Karomah Tingkat Biasa Hingga Tingkat Tinggi. Kegunaan Umum & Khusus Adalah Seperti : Proteksi Diri Yang Dinaungi Nur Para Malaikat & Nur Ilahiah Yang Bersawab Kemuliaan, Kekayaan Melebihi Amalan Persugihan [ Dengan Syarat Anda Berusaha ], Wibawa Raja Sehingga Disegani & Dihormati Sekalian Ummat Dimanapun Anda Berada, Pengabul Hajat-Hajat Yang Besar Termasuk Yang Tidak Dapat Dinalar Dengan Logik Akal, Merupakan Kunci Pegangan Yang Digunakan Oleh Guru Besar Perguruan Untuk Mengisi Apa Sahaja Jenis Ilmu. Apabila Isthikhomah Dalam Pengamalan & Sudah Mencapai Tingkat Matang Maqam Ilmunya Yang Sempurna & Mumpun, Maka Pengamalnya Mampu Menundukkan Sekalian Khodam Ilmu & Pusaka Bertuah Tinggi Jenis Apapun, Daya Pengasihan Umum & Khusus Bahkan Mampu Mempengaruhi Sesiapapun Dalam Jumlah Yang Sedikit [ Perseorangan ] Mahupun Ramai [ Perkumpulan ], Pelarisan Niaga Apa Sahaja Yang Ampuh & Luarbiasa [ Perniagaan Harus Dari Sumber Yang Halal ], Puter Giling, Dapat Disatukan Dengan Keilmuan Yang Lain Agar Lebih Bersinergi, Membuka Pintu Keberkahan Sehingga Hidup Sentiasa Bercukupan Dll Keperluan Cukup Digerakkan Dengan Kontak Niat. Insya'Allah Berkat Dunia Akhirat.

PERHATIAN !!!!!
Mengingatkan Bahawa Ilmu Ini Tergolong Dalam Kategori Ilmu Yang Wingit, Sakral, Keramat, Khawarikul Adat & Seangkatan Dengannya Maka Saya Bukakan Pengisian Ini Dengan Kouta Sebanyak 3 Orang Peserta Sahaja Untuk Menjaga Keaslian Ilmu Ini Dari Disalahgunakan. Selepas Cukup Kouta Pengisian Ilmu Ini Akan Ditutup Penyertaannya. TERHAD !. 


BIAYA SELAMATAN ILMU : RM1,000.00
PERHATIAN : [ Proses Penyiapan Pakej Mengambil Masa Diantara 7-14 Hari Khusus Atas Nama Pemesan . Selepas Siap Proses Pengisian Langsung Diposkan Ke Alamat Pemesan Via Pos / Jarak Jauh Sahaja ].


Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
Grandmasteraura Romo Al Hakim / Ki Bayu Al-Barqi
[ GMA : MA : MPH : CSIL ]
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Tokoh Gelar Ahli Spiritualis 2014
- Phone / Whatsapp :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook / Page : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com







No comments:

Post a Comment