Wednesday, May 30, 2018

KAPSUL SUPER SUPREME VVIP






PRODUK VIP *****
KAPSUL SUPER SUPREME

Hasil perpaduan ilmu ghaib, kebatinan, hikmah & tenaga dalam. Saya bukakan pemaharan Kapsul Supreme dengan kekuatan Multifungsi bagi yang berminat. Cukup dengan menelan Kapsul ini sahaja anda sudah siap menjadi Paranormal@ Perawat

Inilah diantara karya besar saya ciptakan sepanjang saya berkecimpung dalam bidang ini. Tanpa wirid panjang, tanpa perlu ritual berat , cukup dengan 1 kunci induk sahaja langsung ON MODE!!!.

Wahhh, lalu apa sahaja kemampuan yang mampu di potensikan melalui Kapsul ini???

Silakan tengok dibawah:

1.Mengaktifkan Lapisan Proteksi Diri Yang Kuat + Pancaran Aura + Getaran Energi Super Level Maha Guru

2.Pengubatan Merangkumi Aplikasi Daya Cipta Ghaib Spt:

Senjata Ghaib - Khusus Perang & Tikam Jin Sihir
Jubah Ghaib - Khusus Proteksi Diri Dari Diserang
Tentera Ghaib - Pasukan Elit Khusus Perang Ghaib
Jurus Tembakkan Ghaib - Pemusnah
Keluarkan Energi Negatif - Sihir - Gangguan Jin - Pemutus Saka
Dll

3.Radar Ghaib + Scanning Mata Batin + Ragasukma

4.Mengisi Media Air/Minyak/Garam/Batu Khusus Perubatan, Pemagaran, Pelarisan, Proteksi Dengan Kekuatan Super

5.Ilmu Kunci Hajat Khusus Mencapai Kerezekian, Kekayaan

6.Buka Aura Positif Pada Diri Sendiri @ Orang Lain Tergantung Hajat

7.Booster Kekuatan Semua Energi Ilmu Dengan Kekuatan Tanpa Batas

8.Dll keunggulan

Mahar?
RM1,500.00 ..
Super keras dan pedas sesuai kualiti & ritualnya yang saya kerjakan selama beberapa bulan. Maaf buat masa ini KAPSUL SUPER SUPREME hanya saya batasi untuk 3 orang sahaja.
Bimbingan komplit sampai faham semua penggunaan & aplikasi ilmu diatas.
Bonus saya rahsiakan ...

Berminat terus Whatsapp
Click Link dibawah untuk Whatsapp:
www.wasap.my/601124221765

No comments:

Post a Comment