Wednesday, August 26, 2015

MUSTIKA ( BIRU LANGITAN ) AURA SUPER SUNGE RAJEH ( ASR ) SPECIAL PENDIRINURMARRIFAT




Produk Hikmah Kali Ini Kami Hadirkan Dalam Bentuk Mustika Akik Yang Sangat Cantik, Terbatas Kepada 10 Butiran Mustika Sahaja Dengan Manfaat Isian Tingkat Tinggi. Dibuat Pengisian Khusus Dengan Beberapa Jenis Ilmu Asmaan Ampuh Nabiyullah Khiddir AS, Syekh Syam'Un Al-Ghozi RA, Syaikhul Islam Nawawi Al-Bantani RA, Ki Ageng Selo, Ki Ageng Pengging, Syekh Kholil Bengkalan, Mbah Kuwu Sangkan Cirebon Dll Yang Dirahsiakan. Maka Khasiat Daripada Mustika Ini Juga Bermanfaat Khusus : 



- Isian istimewa Yang Mampu Mengaktifkan 7 Lapisan Aura Nasma Tubuh, Cakra Yang Merangkumi 7 ( Cakra Super Mayor ), 114 ( Cakra Minor ) & 6666 ( Cakra Super Minor ) 

- Pemakai Akan Diselubungi Nur Ilahiah Berupa Aura Sheild Berwarna Biru Keputihan Khusus Proteksi & Pendinding Diri Yang Kuat Sehingga Terhindar Dari Kejahatan Seluruh Makhluk. 

- Membantu Untuk Pengubatan Penyakit Medik / Non Medik Dengan Cara Rendaman Air, Mandian Dsb. Insya'Allah Mujarob (Allahumma Amin).

- Menguatkan & Menyihatkan Badan Sehingga Tidak Cepat Penat, Lenguh Sendi Dll Kerana Kristal Aura Super Sunge Rajeh Sudah Di ADD-ON Pengisian Hikmahnya Sehingga Menguatkan Badan, Otot, Urat, Tulang Dll.

- Membuka Kepekaan Batin & Potensi Ghaib Secara Berperingkat. Instink Tajam, Tahu Kejadian Sebelum Terjadi, Mampu Meradar Ghaib.

- Menutup & Mencabut Khodam Jin Dari Tubuh Lawan.

- Sarana Pengisian Hikmah Pada Barang Baik Pada Batu Akik, Minyak, Rajahan, Keris Dll Sehingga Menjadi Berdaya Tuah Tinggi. Saya Ajarkan Caranya Yang Mudah Sehingga Anda Menjadi Mahir & Pro !!!. Dilengkapi Dengan Asmak Pengunci Agar Pengisian Anda Kekal Permanent.

- Sarana Pengisian Ilmu Kebal Pada Diri. 

- Sarana Scan Pada Barang Yang Berpengisian. 

- Menutup Diri Agar Tidak Dapat Ditrawang ( Scan ) Oleh Orang Yang Memiliki Ilmu Kesaktian Baik Dari Bangsa Manusia Mahupun Jin.

- Membersihkan & Membangkitkan Cahaya Aura Diri Sehingga Tahap Maksima Serta Menghilangkan Semua Kesialan Yang Cuba Menghalangi Kemajuan Diri.

- Memancarkan Aura Mahabbah ( Mengaktifkan 19 Titik Pesona Tubuh ) Sehingga Mata Yang Melihat Akan Tertarik & Percaya Sehingga Memudahkan Dalam Berurusan.

- Membuka Pintu-Pintu Rezeki Sehingga Segala Masalah Akan Lancar.

- Menghilangkan Sifat-sifat Diri Yang Buruk, Suka Berimaginasi, Malas, Nafsu Besar Dll.

- Dll Khasiat Yang Multi-Fungsi.


PERHATIAN !!!. :

- Mustika Ini Bebas Pantangan, Tanpa Perlu Penjagaan Dll Cukup Dipakai Sahaja Bahkan Tiada Masalah Sekiranya Dibawa Masuk Ke Tandas, Ke Kuburan, Menziarah Orang Yang Kematian Dll Yang Berenergi Negatif Kerana Energi Mustika Ini Bersifat Kekal Permanent. Sudah Dikunci Dengan Asmak Pamungkas Oleh Pakar Maka Ianya Tidak Akan Mengurangkan & Menawarkan Khasiatnya Walau Sedikitpun. 

- Saya Tak Pandai Nak Bermain Bahasa Atau Ayat Yang Manis Semata-mata Untuk Mengaburi Mata Anda Yang Berminat Walaupun In Fact, Ianya juga Strategi Marketing. Seluruh Khasiat Yang Saya Tuliskan Diatas Adalah 100% Khasiatnya Selepas Diritual Oleh Saya Sendiri. Boleh Rujuk FB Tentang Testimoni Dari Ahli / Pelanggan Kami. 

- Jangan Mendewakan Benda. Itu Perbuatan Syirik, Allah SWT Murka & Tidak Redho. Pakailah Atas Dasar Asbab Sahaja & Jangan Meletakkan Pergantungan. Mustika Tidak Lebih Dari Sekadar Alat Perhiasan Sahaja. Jagalah Akidah !!!. 




MAHAR  : RM300.00
BONUS : MINYAK AURA SUPER SUNGE RAJEH, IJAZAH ASMA SIRR / ASMAK SUNGE RAJEH SUNAN KALIJOGO


Berminat?
Segera Hubungi Saya !!! : 
Grandmasteraura Romo Al Hakim  ( GMA : MA : MPH : CSIL )
- Founder Of Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC 
- Founder Of Zikrullah Metode Concept 
- Spiritual Consultant & Tokoh Gelar Ahli Spiritualis 2014
- Phone :☎.͡▹ + 6011-24221765 
- Email :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com 
- Facebook : Pendirinurmarrifat ESDC 
- Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com


1 comment: