Thursday, May 7, 2015

PENGISIAN ILMU RAJA ASMAK SURYANI 1-4 WARISAN KANJENG PANGERAN DIPONEGERO PENDIRINURMARRIFAT



Alhamdulilah,
Buat Julang Kalinya Pada Tahun 2015 Program Ini Dibuka. Antara Pengisian Ilmu Asmak Warisan Yang Tersangat Tua & Langka Serta Dapat Anda Pelajarinya Secara Eksklusif Hanya Di Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC !!!. 

Ikuti Rahsia Keampuhan Ilmu Asmak Raja Perang Andalan Kanjeng Pangeran Diponegero Melalui . . .



PENGISIAN ILMU RAJA ASMAK SURYANI 1-4 WARISAN KANJENG PANGERAN DIPONEGERO PENDIRINURMARRIFAT !!!.


Pengisian Ilmu Raja Asmak Suryani 1-4 Warisan Kanjeng Pangeran Diponegero Adalah Lanjutan Daripada Pengisian Ilmu Asmak Suryani Warisan Kanjeng Diponegero Yang Rata-Ratanya Diijazahkan Oleh Hampir Semua Perguruan Metafizik & Hikmah Kerana Mereka Meyakini Bahawa Keilmuan Asmak Suryani Itu Bersifat Tunggal & Tiada Lanjutannya. Program Ini Merupakan Lanjutan Atau Kesinambungan Pada Program GrandMaster Esoterik Asmak Rajeh.

Saya Sendiri Juga Pada Mulanya Mengenali Keilmuan Asmak Suryani Hanya Ada 1 Jenis Asmak Sahaja, Yang Baitnya Bermula Dengan :


'Wamangkana Wa *****  ....'
..........................................'
..........................................'


Namun Itu Cumalah Hanya Bacaan Tingkat Pertama Dari Keilmuan Asmak Suryani Setelah Diperjelaskan Oleh Tuan Guru Kiai & Sengaja Lanjutan Ilmu Raja Asmak Suryani Ini Tidak Didedahkan Kepada Masyarakat Umum Kerana Dikhuatiri Ramai Oknum Spiritual Yang Tidak Bertanggungjawab Mengambil Kesempatan Untuk Kepentingan Sendiri Kerna Ilmu Raja Asmak Suryani Ini Tergolong Diantara Salah Satu Ilmu Kesepuhan Yang Sangat-Sangat Langka & Disembunyikan Dari Pengetahuan Umum Bagi Menjaga Kelestariannya Ilmu Ini. 

Ilmu Raja Asmak Suryani Merupakan Ilmu Tingkat Kesempurnaan Sekaligus Penutup (Khataman) Ataupun Penghabisan Bagi Semua Tingkatan Ilmu Asmak Suryani 1-4 Dan Insya'Allah Setiap Satu Kuncinya Mempunyai Kekuatan Energi Haq Yang Sangat Dahsyat Berlipatkali Ganda Kekuatannya Diatas Kekuatan Apa Sahaja Jenis Keilmuan Bersumber Asmak. 




Khasiat :


- Meraih Kekuatan Pamungkas Berlipatkali Ganda Dari Tahap Kebiasaannya. Bagi Yang Sebelum Ini Sudah Mengikuti Program Asmak Suryani Maka Ikutilah Program Lanjutan Ini Sebagai Pelengkap. Sangat Berbaloi !!!.

- Menguasai Secara Lengkap Semua Khodam Ghaib Nur Malaikatullah Ilmu Raja Asmak Suryani Dari Level 1-4. Sangat Eksklusif & Tidak Akan Anda Temukan Ditempat Lain.

- Memperoleh Daya Keselamatan Mutlak Dari Gangguan Fizik @ Meta-Fizik Baik Diudara, Didarat, Dilaut & Kekuatan Proteksinya Adalah Diatas Kekuatan Rajanya Ilmu Lembu Sekilan.

- Sesuai Dengan Pengamalannya Yang Isthikhomah Maka Anda Akan Ditakuti Para Jin & Syaitan Daripada Kelas Bawah / Tingkat Tinggi Sehingga Pada Tataran Bertekuk Lutut. 

- Mempunyai Daya Pemusnah Merangkumi Semua Jenis Ilmu Pemusnah Kelas 1.

- Menguasai Segala Jenis Ilmu Selamat & Kanuragan Meliputi Senjata Tajam Seperti Bacokan, Sayatan, Tusukan, Hirisan Sehingga Pada Tataran Tembakan Senjata Api & Bedilan Bom Grenade. Ketahanan Badan Meliputi Seluruh Jaringan Kulit, Daging, Pembuluh Darah, Urat Dan Tulang, Sehingga Terhindar Dari Kecederaan Dalaman. Ketahanan Ini Juga Merangkumi Segala Bentuk Benda Keras Dan Tumpul Yang Menghentam Tubuh.

- Dijauhkan Dari Segala Malapetaka, Marabahaya, Meredam Amarah Seseorang Cukup Dengan Tiupan Dan Makrifat Pandangan Mata.

- Melunturkan, Memindahkan, Mengosongkan, Merobohkan, Mencabut Atau Memusnahkan Sifat Ilmu Lawan Walau Sesakti Mana Sekalipun Cukup Menggunakan Isyarat Tangan Sehingga Lawan Tersebut Harus Menuntut Kembali Ilmunya.

- Mengisi Apa Sahaja Media Halal Seperti Air, Garam, Minyak, Keris, Batu Permata, Cincin, Wafaq Haikal, Sabuk Dengan Kekuatan Haq Pamungkas.

- Membentengi Ummat Secara Massal Agar Terhindar Dari Segala Perlakuan Kezaliman Manusia & Jin, Musibah Dll. ( Kekuatannya Mampu Melindungi Sehingga 99 Orang Pada Suatu Masa ).

- Daya Karisma, Wibawa, Penarik , Pengasih, Pelaris, Penunduk Sehingga Anda Disegani Dan Ditaati Sekalian Ummat. Sesuai Bagi Pemimpin, Ulamak, Guru Spiritual.

- Mengukuhkan Kedudukan, Martabat, Darjat, Kuasa, Pengaruh Seseorang.

- Menghilangkan Khodam-Khodam Barang & Ilmu Bersifat Bathil, Negatif Pada Diri Sendiri Mahupun Kepada Orang Lain.

- Mampu Merawat Penyakit Medik Mahupun Non Medik Baik Dengan Tiupan, Sentuhan, Pijatan, Terapi Baik Secara Dekat Mahupun Jarak Jauh.

- Terhindar Dari Dizalimi, Dikeji, Dicaci Mahupun Difitnah. Yang Berbuat Demikian Akan Terkena Kualat Kembali. 

- Mudah Mendapat Siraman Rohaniah Dari Kalangan Wali Allah, Para Rijalulghaib, Malaikat Dll.

- Menguasai Semua Kekuatan Dan Tingkatan Ilmu Bersifat Ghaib Dan Kesaktian Secara Total Dan Permanent.

- Memiliki Energi Tingkat Pamungkas Khawarikul Adat, Sabda Dadi, Saucap Nyata, Sabda Alam Manda, Sacidu Metu, Pahit Lidah, Kun Fayakun.

- Hidup Sentiasa Bercukupan, Rezeki Mengalir Masuk Dari Segenap Penjuru, Hidup Berkeluarga Sentiasa Rukun Bahagia Mahabbah Mawaddah Warohmah, Kaya Ilmu, Iman Dan Amal Sehingga Menjadi Insan Kamil Rahmatan Lil Alamin.

- Dan Ratusan Khasiat Dengan Power Pamungkas Mengikut Apa Sahaja Hajat & Niat Murni Anda Insya'Allah Akan Terkabul Dengan Wasilah Ilmu ini,



FASILITI :

1. Kitab Keilmuan Raja Asmak Suryani Pendirinurmarrifat

2. Ijazah & Baiat Penurunan Ilmu Seumur Hidup Keilmuan Raja Asmak Suryani Pendirinurmarrifat.

3. Media Pengisian Keilmuan Raja Asmak Suryani Pendirinurmarrifat.

4. Serban Raja Asmak Suryani - Eksklusif & Terhad Kepada 1 Peserta Terawal Sahaja !!!. 



BIAYA PROGRAM PROMOSI  : RM5,000.00 
BIAYA PROGRAM PROMOSI SAH SEHINGGA 30/5/14 SAHAJA !

BERTINDAK SEGERA !!!.
SEBELUM TARIFNYA DINAIKKAN KEPADA BIAYA PROGRAM NORMAL IAITU RM10,000.00


Berminat???
Segera Hubungi Saya :
Name : GrandMasterAura Romo Al Hakim ( GMA | MA | MPH | CSIL )
Pendirinurmarrifat Esoterik & Spiritual Development Centre, ESDC
Phone :☎.͡▹  + 6011-24221765
Email  :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com
Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com



No comments:

Post a Comment