Sunday, March 8, 2015

MUSTIKA AURA SAKTI KEKUATAN SELAWAT PENDIRINURMARRIFAT






Untuk Produk Hikmah Khususon Bulan Mac Ini . . .
Kami Di Pendirinurmarrifat Esoterik Spiritual Development Centre ESDC Mengeluarkan Satu Lagi Produk Hikmah Dalam Bentuk Mustika Sebagai Piranti Ilahiah Dengan Kekuatan Pamungkas Tingkat Tinggi Setelah Berada Didalam Simpanan Saya Untuk 'Dimatangkan' Dalam 1 Tempoh Yang Agak Lama. Di Isi Tambah Dengan Beberapa Jenis Keilmuan Ampuh Pamungkas Yang Tidak Pernah Saya Ijazahkan Kepada Sesiapapun, Plus Hikmat Serapan Keajaiban, Keberkatan, Kekuatan, Karomahan & Kemukjizatan Selawat Nabi.


Insya'Allah Mustika Aura Sakti Kekuatan Selawat Ini Telah Melalui Pengisian Munajat & Sesuai Bagi Sesiapa Sahaja Yang Tiada Masa Beramal Namun Mahukan Sesuatu Piranti Berkekuatan Ilahiah Tingkat Tinggi Yang Sentiasa Bermanfaat Buat Pemiliknya. ITEM HARUS MILIK Khususnya Bagi Para Pecinta Zikrullah, Ahli Ibadat & Tarekat, Ahli Spiritualis, Perawat, Peniaga, Guru, Polis, Pegawai Bank, Tentera, Ulamak Dan Untuk Sesiapa Sahaja Yang Berminat. Segera Dapatkan Ia Sebelum Kehabisan. STOK TERHAD !!!.




Manfaat :

- Mencuci, Membersih, Mengeluarkan Segala Unsur Negatif, Hambatan, Sial Sengkolo, Gangguan Sihir, Jin, Saka Pada Diri Dengan Cepat & Berkesan !!!.

- Membuka Aura Diri Secara Haq Mengikut Kesesuaian Diri Masing-Masing.

- Aura Cerah Melebihi Rawatan Sesuai Darjat Manusia Sebagai Khalifatullah, Boleh Diuji Dengan Photo Aura. Buktikan !!!.

- Aura Pesona. Disayangi Semua Orang, Bahkan Orang Yang Benci Dan
  Marah Pada Anda Akan Berbalik Jadi Sayang & Segan.

- Aura Sukses, Yakni Mudah Dan Lancar Dalam Sebarang Urusan Jualbeli, Transaksi, Negosiasi, Tawar Menawar, Projek Tender, Bidding Bahkan Sentiasa Beruntung.

- Makanya Anda Tak Perlu Amal Apa-Apa Ilmu Pelarisan, Insya'Allah Secara Automatik Usaha Anda Akan Menjadi Laris. Rezeki Sentiasa Mengalir Masuk Untuk Mencapai Taraf Hidup Berkecukupan. Kelancaran Rezeki Adalah Perubahan Yang Paling Terasa & Ketara Dialami Sendiri Dari Beberapa Orang Yang Dah Mencuba Produk Kami Sebelum Ini !!!.

- Pembalik, Pemental, Peluntur, Pembias, Peluruh, Pemusnah Segala Jenis Serangan Lawan Cukup Dibaca Kunci Disertakan Niat.

- Menangkal Sifat Perlakuan Dengki Khianat & Irihati Orang Yang Cuba Menzalimi Anda Secara Halus.

- Pengasih, Penunduk Umum Dan Khusus Sehingga Target Pada Tataran Bertekuk Lutut. Ingat Hukum Allah SWT !!!.

- Sebagai Sarana Penawar Bagi Yang Memiliki Insomnia Sejenis Penyakit Sulit Tidur Malam.

- Mengukuhkan Kedudukan, Pangkat, Derajat, Reputasi Seseorang Dalam Jabatan@Organisasi Agar Terhindar Dari 'Musuh Dalam Selimut' Yang Sentiasa Ingin Menjatuhkan Anda Dengan Pelbagai Cara.

- Sekiranya Berdepan Dengan Pemiliknya Ilmu Bersifat Kanuragan Jin, Ilmu Spiritual Aliran Hitam, Orang Yang Mengalami Gangguan Jin Maka Kekuatan Ghaibiyah Yang Berada Pada Mustika Ini Akan Mengeluarkan Sinar Pembias Dan Anda Dapat Melihat Sendiri Kesannya Kepada Orang Yang Memiliki Kriteria Diatas Akan Mengalami Kontraksi Seperti : Resah Gelisah, Mengaru Kepala Dengan Kuat, Pedih Biji Mata Bahkan Sampai Pada Tataran Jatuh Rebah Akibat Kontradikasi Energi Negatif Dengan Energi Positif Dari Permata Tersebut.

- Energi Positif Pada Mustika Akan Sentiasa Aktif, Tidak Akan Berkurangan Mahupun Menawar Khasiatnya Malah Makin Menguat Dengan Hikmat Resapan Energi Alamiah Dan Ilahiyah. Bi'Iznillah Bi'Redhoillah Bi'Rahmatillah Yakinlah Dengan Rahmat Allah swt Yang Maha Esa Lagi Punya Kuasa !!!.



MAHAR : RM330.00
STOK TERBATAS KEPADA 8 BUTIRAN MUSTIKA SAHAJA !!!.


Berminat???
Segera Hubungi Saya :
Name : GrandMasterAura Romo Al Hakim ( GMA | MA | MPH | CSIL )
Pendirinurmarrifat Esoterik & Spiritual Development Centre
Phone :☎.͡▹  + 6011-24221765
Email  :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com
Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com

No comments:

Post a Comment