Tuesday, April 8, 2014

PERMATA RAJAH KALACAKRA PAMUNGKAS PENDIRINURMARRIFAT







Permata Rajah Kalacakra Pamungkas Merupakan Produk Metafizik & Hikmah Dengan Isian Istimewa Yang Kami Keluarkan Dengan Kuantiti Yang Sangat Terhad Tetapi Insya'Allah Memiliki Daya Magiknya Yang Sangat Luarbiasa. Diisikan Melalui Munajat Istighosah Ilahiyah, Isian Asmak & Ajian Penatasan Kesaktian Pilih Tanding Tanah Jawa , Isian Ilmu Pamungkas Yang Dirahsiakan Plus, Doa Akselerasi Avatar @ Lebih Dikenali Sebagai Doa Rahasia Penguasaan 4 Unsur : Air, Tanah, Api, Bumi Agar Anda Dapat Memanfaatkan Khasiatnya Secara Maksimum. Dengan Izin & Redho Allah swt Berfungsi Sebagai :




 ✓ Pengaktifan,Penguat & Pembooster Titik Tenaga Dalam,Lathif, Aura, Cakra.

✓ Sebagai Sarana Membersihkan, Meruwat & Menyelaraskan Aura serta Unsur Positif Diri Secara Berperingkat.

✓ Membalikkan,Mementalkan,Melunturkan & Memusnahkan Segala Jenis Ilmu Bathil Seperti Sihir, Santet, Santau, Tenung Dll Termasuk Manusia Yang Memiliki Ilmu Kesaktian Unsur Hitam.Yang Khianat Akan Kualat Sendiri !!!.
 
✓ Membuka,Menguat & Menajamkan Potensi Ghoib ( BATIN ) Pada Diri Seperti Kemampuan Mata Batin,Trawangan & Intuisi Spiritual Lainnya Secara Bertahap

✓ Memutarbalikkan Tujuan Ataupun Nawaitu Buruk Yang Bermaksud Merugikan Kita Menjadi Sesuatu Yang Sangat Bermanfaat & Menguntungkan
( Sesuai Hikmah Pengisian Ilmu Rajah Kalacakra Ini !!! ).

✓ Meningkatkan Aura Proteksi,Pagar,Pendinding & Keselamatan Diri Pada Tahap Tertinggi.

✓ Sebagai Ikhtiar Pemanis, Pelaris,Pengasih & Pelet Serta Daya Penarik Yang Kuat ( Terbukti Apabila Kehadiran Semut Memenuhi Batu Ini Pada Akhir Proses Pengisian !!! )

✓ Mudah Merasai Kepekaan Sesuatu: Aura Keilmuan Seseorang / Gelombang Atau Getaran Dari Makhluk Astral.

✓ Pancaran Energi Haq Kalacakra Pamungkas Dari Permata Ini Akan Membuat Orang Yang Berniat Jahat Kepada Anda Akan Mengurungkan Niatnya Bahkan Tidak Akan Sampai Segala Perlakuannya Secara Halus/Metafizik Kepada Pemakainya.

✓ Melunturkan & Menyedut Khodam Ilmu Jin Seseorang Seperti Ilmu Kebal, Atraksi, Debus Dll (Jangan Di Niatkan Mengganggu Mereka Yang Sedang Mencari Nafkah Seperti Group Atraksi !!!.)

 Dan Lain-Lain Khasiatnya Yang Tidak dapat Dinyatakan.. Buktikan Sendiri,
Bi'Iznillah.. Bi'Rahmatillah... Bi'Ridhoillah !!!



MAHAR : RM330.00


Berminat???
Segera Hubungi Saya :
Name : GrandMasterAura Hakim ( GMA | MA | MPH | CSIL )
Pendirinurmarrifat Esoterik & Spiritual Development Centre
Phone :☎.͡▹  + 6011-24221765
Email  :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com
Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com
                           

No comments:

Post a Comment