Sunday, July 19, 2015

PENGISIAN ILMU ASMAK KHOWAS GHAIB MAKRIFATULLAH PENDIRINURMARRIFAT ESDC





MANFAAT :

1. Sebagai Amalan Taqqorub Makrifatullah, Yakni Untuk Mendekatkan Diri Kepada Allah swt Untuk Mencapai Maqam Makrifat, Meraih Daya Laduni, Insan Kamil Rahmatan Lil Alamin.

2. Mendapat Ketenangan Jiwa Rohani & Jasmani, Zahir Juga Batin. Salah Satu Dari Kunci Amalan Ini Ialah Zikirnya Para Sufi Untuk Mencuci Diri Dari Sifat Keji & Tercela Sehingga Pengamalnya Dapat Merasakan Perubahan Yang Ketara Pada Diri.

3. Aura Semakin Menguat & Bersinar. Cahaya Tubuh Berlapis-Lapis Jika Ditrawang / Scan. Mengaktifkan Semua Simpul Tenaga Dalam, Cakra, Aura, Lathif

4. Menambah Keampuhan Energi Ilmu & Berfungsi Sebagai Ibu Amalan Bagi Segala Jenis Keilmuan Yang Telah Dipelajari.

5. Sebagai Ikhtiar Rawatan Penyakit Rohani@Jasmani / Medik@Non-Medik Baik Melalui Sentuhan, Tiupan, Pandangan Makrifat Tanpa Batasan.

6. Diri Akan Mempunyai Daya Tarikkan Seperti Magnet Untuk Menarik Kebaikkan, Keberuntungan, Kemuliaan, Kerezekian Dll. Terbukti !!!. 

7. Berfungsi Untuk Membuka & Mengasah Bakat Ghaib Diri Seperti Trawangan, Ragasukma Bagi Yang Sudah Terbuka Mata Batinnya.

8. Sebagai Kunci Induk Untuk Merawat Ilmu ( HARKAT ) Yang Sudah Lama Tidak Diamalkan Mahupun Mengijazahkan Keilmuan Yang Lain Kepada Murid.

9. Melunturkan Kesaktian Lawan@Musuh Yang Zalim. Dengan Niat, Doa, Zikir & Makrifat Maka Sekuat Mana Pun Kekuatan Musuh Akan Sirna Serta Merta.

10. Mempunyai Akses Energi Yang Besar Bersumber Dari Kaabatullah Sehingga Pengamalnya Mencapai Tataran Kesempurnaan Segala Ilmu Spiritual Yang Dipelajari.

11. Hidup Dilimpahi Rezeki & Rahmat, Diziarahi & Dibantu Para Waliyullah, Rijalulghaib Serta Para Malaikatullah Dalam Segala Hal, Terbuka Hijab Pembatas Antara Manusia & Allah swt, Instink Tajam, 

12. Mahabbah Pengasihan, Penunduk & Penakluk Sekalian Bangsa Manusia & Ghaib

13. Meningkatkan Makam, Martabat Diri Setingkat Para Waliyullah.

14. Super Multi-Fungsi Mengikut Niat & Hajat.



JAMINAN & PENSYARATAN :

1. Semua Manfaat, Kelebihan, Kemampuan, Khasiat, Fadhilat Ilmu Yang Diperolehi Akan Bervariasi Tergantung Iman & Takwa Pengamalnya. 

2. Bagi Yang Ingin Menguasai Ilmu Secara Total, Disarankan Agar Memperdalam Tahap Keyakinan, Kepasrahan, Keimanan & Ketakwaan Sehingga Lebih Mengenal Hakikat Diri & Allah Azza wa Jalla. Dituntut Untuk Melakukan Solat Isthikhorah Memohon Petunjuk Allah.

3. Keilmuan Bersifat Kekal Permanent Buat Seumur Hidup Anda & Tiada Had Tempoh Tertentu.

4. Semua Keilmuan Yang Ditawarkan Adalah Pada Peringkat Guru Jadi Anda Diberi Hak & Keizinan Untuk Menurunkan Keilmuan Ini Kepada Sesiapa Sahaja.

5. Semua Jenis Keilmuan Akan Dibimbing Langsung Oleh Guru Besar PENDIRINURMARRIFAT ESOTERIK SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE ESDC - GrandMasterAura Romo Al Hakim GMA MA MPH CSIL .



F A S I L I T I :


1. Kitab Lengkap Keilmuan Asmak Khowas Ghaib Makrifatullah Pendirinurmarrifat ESDC.

2. Baiat Ijazah & Penurunan Seumur Hidup Asmak Khowas Ghaib Makrifatullah Pendirinurmarrifat ESDC.

3. Media Pengisian Keilmuan Asmak Khowas Ghaib Makrifatullah Pendirinurmarrifat ESDC.


BIAYA PROGRAM GURU : RM350.00




Berminat???
Segera Hubungi Saya :
GrandMasterAura Al-Hakim GMA MA MPH CSIL 
Pendirinurmarrifat EsoterikSpiritual Development Centre ESDC
Phone :☎.͡▹  + 6011-24221765
Email  :✉.͡▹ Pendirinurmarrifat@gmail.com
Blogspot : Pendirinurmarrifat.blogspot.com



No comments:

Post a Comment